sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Vilken dag.....

Publicerad 2014-04-24 15:16:17 i Allmänt

Var på dart träningen igår. Hämtade Jennifer i saxtorp och körde och träna.. Sen efter, tillbaka till Saxtorp och lämna henne sen hem och ta det lilla lugna och varva ner.. Blev lite förlänge med att sitta uppe men vad gör det om 100år? typ inget för då ligger man ju i graven. Hahaha* somnade runt halv 02.30 sen gick jag upp kl 06.30 pigg som en mört. Men somnade om ganska direkt när jag hade lämnat Novalie på dagis. Känns som man ändå har hunnit med mycket idag. Ringt och fixat med försäkringar både hund och bil. Fick hem en försäkring på bilen på 1960:- Och jag bara what?!! Jag betalade ju in 980kr förra månaden.. men dom hade gjort fel i systemet så det ordnade sig. Kunde riva räkningen med ett leende på läpparna och slipper betala försäkringen denna månaden då jag redan betalat fram till siste Maj. Pratade oxå med skade avd för bilen då min lille smarta make har skrvit fel skadedatum när jag blev påbackad. Jävla skillnad mellan den 14/2 och den 21/2 hahaha* Men men det löste sig tillslut. Sen var jag ute en lång tur med vovvan. Skönt väder ute med shit va kvamligt och klippigt det är.. Hoppas på att våromställningen kommer snart med massa regn åska och blixtar. Bara älskar det. Sitta i mörkret, tända massa ljus och mysa ner sig i soffan framför en bra film eller så.. 
I förr igår gjorde jag min spolning. Idag gjorde jag tester här hemma som inte riktigt ville som jag ville... men men kan ju fixa hem andra så det löser sig nog. Helvete!! Har glömt min medicin idag oxå. -.- Jag är inte så jävla komihågig som jag vill men det blir väll bättre med tiden som med allt annat. Tiden kommer ha sin gång. :D
 
Fick en kommentar från någon som kallar sig .... (punkt punkt punkt punkt) den 11/4. Denna någon saknar mig. Har ingen susning om vem det är men känner du dig träffad. Show me yourself. Haha* 
 
Nåväl... nu blir det duschen. Sen blir det bara att njuta av mina goingar här hemma, 
 
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela