sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Ett kort inlägg!

Publicerad 2014-05-30 16:07:00 i Allmänt

Jag har egentligen ingen tid att sitta här EMILIA!! Hahaha men bara för att du pika mig skall du få ett inlägg.

Nog fan att man jobbar hela tiden. Fixar med familj, dansskolor, dart och vänner så vad finns det för tid över till mig? Typ Nada!. Testerna visade sig positiva idag så nu är det bara att köra på några dagar fram över. Så gubbfan se till och komma hem!! Vi har ju bara 24h på oss. Hahaha* Nååh! Nu när fisen kommer hem blir det tv titt för henne i 15 min sen bär det av till dansskolan. Sen hem och städa och dona. Ikväll blir det grillning med Kimberly och Niklas. Kommer säker bli trevligt. Så nu får dem båda kockarna visa vad dem går för. haha* Nog om det nu blir det duschen. Need to be ready for some actions!! Hahahaha Sjuka människa... Ja jag då... Blir säkert bra detta. Nä nu... Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela