sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Här ligger jag...

Publicerad 2014-05-07 13:39:44 i Allmänt

ovh väntar på bättre tider. Kollar på Tv. Funderar på vad man skall äta idag. Hmm.. Får bli ett senate projekt. Blir att åka till Teckomatorp och fylla i blanketten om anmälan av nytt lag till nästa säsong. Snäckans Pärlor kommer vi heta och det är moi som ät Snäckan ;)

Och angående den som skrev att den saknade mig på mitt inlägg som skrevs i april, måste säga vafan är du för en jävla mespropp??!!! Klart som fan man är nyfiken. Men verkar inte vara någon
viktig människa så Who cares? Inte jag.

Btw... älskar det regniga vädret. älskar doften av vår och sommar regn.

bjuder på några av helgens bilder.







Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela