sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Nattinlägg på begäran.

Publicerad 2014-05-22 23:17:19 i Allmänt

Det är fan stop i min näsa. Stop så in i helvete. Pallar inte med det. Har dividerat en hel del med en god vän men orkar inte mer nu. Skall ju snart hoppa ner i sängen och sova med min man. Kisserundan med Kimberly och Pissty uteblev. Kräksjuka barn där nere. yyyysch.

Jag skall faktiskt vara ärlig nu... men efter jag fräst näsan... Hold on a min.... sååå nu så.. jo jag skall faktiskt vara ärlig. och jag är glad för min lilla bonus syster. hon svävar på rosa moln och hon känner total lycka och att hon inte mått så här bra på länge. Känns underbart att veta att jag är en av orsakerna till att hon känner som hon gör. Det gör mig oerhört glad och lite rörd. och sen är ju hennes Marcus den andra orsaken. så jaa... vad säger man.. all lycka till er.

asså jag fick då se OMFG bild innan och jag säger bara att säger någon awww va fin så ljuger dom till 100%. GARANTERAT!! Visste inte riktigt själv om jag skulle skratta eller gråta. men vackert va det inte. Synd om den för fan.. Stackars "djur" "monster" eller va fan det nu var.

Bjuder på litta bilder innan sängen. natti!!



Mina små kioskmongon ♥



Min underbara man älskar honom! ♥



Underbara vän! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela