sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Lite frustrerad.

Publicerad 2014-05-15 12:40:04 i Allmänt

But im gonna hang in there!! Jaa som sagt... Den kom som ett brev med posten. Lite frustrerad när man käpar efter något som aldrig verkar ta sig. Det skall ju inte behöva bli som det blev sist. Men med nya tag kämpa vi vidare. 
Novalie hemma från dagis idag då hon hade lite feber igår kväll. Min hosta har fortfarande inte släppt och inte brutit ut. Sjukt jävla jobbigt nu när det river ännu längre ner i lungorna. Nog om det... Syster Emmelie var på dejt igår och vi säger grattis till det och hoppas ni kommer ses igen. Du förtjänar det bästa!! <3 Den andra systern Carro spelade mästerskapet igår och åkte ut med 1-2 :( Men men bättre lycka nästa gång. Övning ger färdighet. :)
Nu när Novalie ligegr nerbäddad i soffan och tittar på det regnar kötbullar så tänkte jag plocka i köket. För den har inte försvunnit självmant de senaste 3dagarna. Underbart väder är det ute, solen skiner och det är varmt. Längtar till löning så jag kan åka in till Lund och handla frukt på torget. Finns inget bättre, billigare och godare än färsk frukt. 
Har massa att betala denna månaden oxå. -.- Nästa månad kommer därmed bli lugnare med alla betalningar så det blir nog mer över till annat. Ser framemot att hämta min monitor på måndag eller tisdag. Sen skall det köras till apoteket och köpas in saker för bästa resultat. Undrar hur länge jag kommer kunna hålla modet uppe. Men börjar ju jobba på måndag och då får jag annat att tänka på. Kanske kan koppla bort DET som jag tänker på mest just nu. 92 dagar kvar tills jag sitter på planet ner till Hollan och Decibel festivalen. Kommer bli sjukt spännande och se hur den resan kommer att utvecklas. Näää nu kallar köket på mig... Mår dåligt av att se hur det verkligen ser ut. FÖR EN GÅNGS SKULL!!. Och en annan sak... Längtar tills jag börjar jobba. Skall bli sjukt kul. :D 
 
Hejsvej på dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela