sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Trött...

Publicerad 2014-05-09 12:14:18 i Allmänt

vet inte vad som händer och varför jag är så trött. skulle helst av allt bara gå o lägga mig en stund. men nä det går ju faktiskt inte. väntar på att vaktmästaren skall komma med nya filter till fläkten samt att han skall rengöra mitt tak i badrummet. dom skulle inte ta så lång tid på sig men här sitter jag och väntar. dom var ju här innan och satte in min nya spis :) har fått med glashäll samt varmluft. känner mig lite speciell faktiskt då jag är den ända på området som fått en varmluftsugn ;) Jag tycker då om Jimmie finaste kvartersvärden ever. haha om man nu får säga så. Idag blir det iallafall myspys med min underbara lilla familj och vi skall inviga vår nya spis med att göra hemmalagad pizza och gotte.

bjuder på två bilder från festens bravader i helgen :) nu vila lite. tjiiiing!!





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela