sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Jävla kärring!!!

Publicerad 2014-05-10 00:34:11 i Allmänt

Att helt bränd i huet på sprit och droger gå ner till grannens barn samt min dotter som skall sova där ska om den minsta och säga hon är en elak flicka samt skrämmer novalie med att stänga dörren släcka lampan mitt framför ögonen på dem. min granne skickar mig sms att komma ner fort som fan och ner for jag! ser novalie livrädd och skall gå in och trösta henne när kärring jäveln puttar bort mig och säger hon skall natta barnen. i helvete heller när hon skrämmer liv på ungarna och jag gör ett nytt försök att gå in på rummet och hon armbågar mig vid nyckelbenet! puttade väck kärringen och bad henne gå medans jag hade novalie gråtandes i famen. då säger kärringen att hon skall ta hand om barnen för att hon kan det! Då brast jag och sa "det är därför soc har tagit dina barn ifrån dig för du är så jävla bra på att ta hand om barn?!" tyst blev hon och en av dom andra grannarna följde kärring fan ut och upp till sin egen lägenhet.
sjuka människor det finns. blir så jävla förbannad. Arg som ett bi!!!! Telefonen skall sova bredvid mig hela natten iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela