sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

I det stora hela...

Publicerad 2014-05-22 15:05:30 i Allmänt

..Så mår jag faktiskt riktigt bra. Livet känns lätt för en gångs skull men det är ändå inte lätt på nåt sätt. Men det kommer det är jag så säker på. Har mitt jobb som jag stormtrivs på, intag av maten blir bättre och bättre för jag äter 4ggr om dagen och inte 1 eller 2. Känner att ämensomsättningen blir bättre när jag äter regelbundet. Känner oxå stor skillnad nu när jag äter min Levaxin tabletter. Kärleken blomstrar och hoppas på att tillökningen kommer snart. Har underbara vänner som stöttar mig och muntrar upp mig varje månad när allt bara känns skit. Solen skiner och det är verkligen sommar värme. Till hösten börjar jag på LL Dance Studio. Skall bli sjukt kul. Skall bara ha nerverna att gå dit själv och shaka loss. Så i 12v blir det dans för min del och sen blir det show framtände med mera. Sjukt spännande. Novalie börjar oxå där till hösten är det tänkt.
 
Slutade tidigare från jobb idag. Vi skall ha annhörigträff idag med en konsert som vi satt ihopa på fyra dagar. Så ikväll blir det röj på jobb mellan 18-20. Skall snart hoppa in i duschen och fixa till mig. Sen kommer mina älsklingar hem och dem skall med duscha och fixa till sig. Hmm...
Kändes som att jag hade mycket att skriva om men jaa... som vanligt har jag glömt vad det var.. Men helgen är iallafall fullbokad. I morgon åker Ola direkt från jobb och hjälper sin bror och svägerska att flytta. Jag hämtar novalie tidigt i morgon från dagis då jag redan slutar vid lunch och åker ut till Linda och Leia och leker en stund. Sen bär det av för en provdansning på LL Dance Studio för fisen i 6-9års gruppen. Novalie kan och vill så mycket mer än vad 3-5åringar vill så Lina ville gärna hon skulle komma och provdansa på fredag. Så k 17 kommer vi infinna oss där. Lördag så åker jag väldans tidigt till Helsingborg. Säsongsavslutning på darten och det startar kl 08.30 om jag inte minns fel. Jag skall spela mixdubblen med Johnny men han skall först spela mästerskapen så får stötta honom i det tänkte jag. Sen kommer jag inte hem förrän på natten. Ola skall iallafall iväg med Novalie på Wiliams kalas.
Söndag är det mors dag och det blir väll att fira lilla mig då tillsammans med mina älsklingar. 
 
Nu blir det duschen iallafall. :D Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela