sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Nååååh!

Publicerad 2014-09-19 08:33:41 i Allmänt

Sorry jag inte skrivit på länge. Men blir ett kort inlägg då jag skall åka iväg till jobb alldeles strax och vara praktikstöd. Men men.. I hegen kommer allt vara lugnt.. Tänkte jag skulle ta med mina två hjärtan in till kulturnatten i Lund men det är inget som är bestämt än. Tänkte oxå att vi skulle bjuda hem finaste Emilia o hennes Marcus på söndag kanske med lite go mat och bingolotto :P 
 
Råkade skriva till Emilia samtidigt som hon skrev till mig :P "Pappa frågade mig igår om inte vi hade kontakt jo klart har vi det pappa jag bara vadå då? Näe men hade varit synd om ni tappat kontakten för jag gillar Sandra. :)  min pappa gillar dig <3" 
 
Asså dom är ju bara för söta hela den familjen. All kärlek till er. :D Men det är mycket nu som händer i mitt liv. 
Nytt jobb, ny vovve på ingång, Operationen som skulle göras i måndags blev uppskjuten till den 29e sept istället.. Gaaah man pallar inte.
 
Men kärleken från mina vänner, min familj betyder allt nu o dom sätter jag först. 
 
Nu måste jag köra o jobba. Tjngeling. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela