sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Vilken helg!!

Publicerad 2014-05-18 11:43:02 i Allmänt

Och är den inte slut.. I fredags åkte jag och Novalie hem till Emilia och tog en gofika. Sen satt vi i solen och prata om allt mellan himmel och jord. Men mest gamla minnen och hur vi kommer få ännu fler minnen. Novalie fick en godis påse like the good old days. Det va skönt att kunna sitta ner och prata om varför alltig blivit som det blev. Och nu flyter det bara på. Skönt att det finns andra som stöttat både mig och Emilia i saknaden som vi haft. Tummen upp för er! :)

Igår Lördag så gick vi lilla familjen upp och åt frukost tillsammans sen blev det duschen och badet. Sminkade novalie som cirkusprinsessa då hon skulle iväg på dansuppvisning på Malmömässan. Farmor fick oxå följa med och efter uppvisningen så gick vi till Vapiano och åt världens godaste italienska mat. sen tog vi en kaffe och gick upp på taket till emporia för att sola och ha mys. Ola köpte oxå en keps. och gud vad han klär i det. And i like keps-killar alot!! As snygg är han för helvete! Sen bar det av hemåt och vi va rätt trötta och slutkörda i kroppen. Det är jobbigt att vara Stage-mom men gud så kul det är. :) Så med det stora hela var dagen kanon igår.

Idag söndag väcktes jag av en stor lång kram och puss från min stora älskling då han hade varit uppe innan oss. kört och handlade frukost samt dukat och fixat allt. underbart mysigt. Nu sitter jag här på balkongen nyduschad och Novalie är nere hos Kimberly och leker med barnen. Snart dags för William och Novalies första dag som fotbolls spelare. idag börjar dem båda på fotboll och vi skall vara på idrotts platsen kl 15. Novalie är så spänd och tycker det skall bli så himla roligt. så nu är det dags för mig att klä mig.

Tjingeling.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela