sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

♥ EMILIA ♥

Publicerad 2013-08-04 23:30:46 i Allmänt

Tack finaste Emilia för att du finns. Underbar människa är du.
Mitt liv skulle inte vara detsamma utan dig. Du gör mig glad och vi har alltid lika roligt tillsammans även om vi kan gå varandra på nerverna då och då.
Meeen... That is what sisters do on and on! Vi bråkar aldrig och har alltid så jävla kul tillsammans. Du och jag idag i morgon och för alltid. Vi stöttar varandra i bra och dåligt samt på gott och ont. Kommer aldrig låta dig falla utan att fånga dig,
Så som andra gjort. Skulle du falla utan att jag hinner fånga dig så kommer jag att dra dig upp igen som jag redan gjort så många gånger. Aldrig att jag skulle släppa dig för något i världen. Alltid här för dig, som din storasyster, och som din bästa vän.

Älskar dig Emilia! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela