sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Lycka ♥

Publicerad 2013-08-25 21:01:24 i Allmänt

Lyckan är att få ha min underbara dotter i mitt liv som gör mitt liv värt att leva. Att hon är frisk och är en klok liten dam.

Lyckan att få ha min älskade sambo och fästman i mitt liv som gör att mina drömmar blir till verklighet. Även om han är envis ibland så är han allt för mig.

Lyckan att få ha världens finaste lilla vovve Misty som är ett ljus i vårt liv.

Lyckan att få ha mina 3 bästa vänner i mitt liv. Therese, Emilia och Becky. Vad skulle jag gjort utan er i mitt liv?
Hade aldrig kunnat se ett liv utan er. Ni är underbara älskade!

Allt detta är Lycka i mitt liv.
Det är ni som gör mig stark, det är ni som gör mig hel. Ni är alla mina klippor.
Ni får mig att känna mig vacker, accepterad, respekterad och mycket älskad! Tack för att ni finns i mitt liv!
Aldrig utan er!! ♥♥♥




Kommentarer

Postat av: Lillasyster <3

Publicerad 2013-08-26 16:14:14

jag e glad att jag får ha dig i mitt liv med aldrig utan dig! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela