sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Regn...

Publicerad 2013-08-08 00:38:32 i Allmänt

det är det jag vill ha just nu.. alldeles för varmt. i måndags va vi på bio jag och novalie. vi såg dumma mig 2. helt ok. igår var vi i Tvedöra och badade samt åkte upp till mammsi i hbg och åt glas och hämtade hem novalies nya kläder till hösten och en soda streamer som mamma köpte till mig när vi va på maxi. sen var det hem och kollade på film från när jag var liten. kul var det! idag har vi varit i lund och shoppade frukt på torget med Therese, Lie och barnen sen blev det hem, stranden, hem och grillning med 7 barn. i morgon blir det mysbus igen med Therese och barnen sen en tripp till Emma och Daniel och alla novalies kusiner och så får vovvarna leka. underbart!!

Jag och Therese har fin fina planer för kommande vecka skall bli roligt thehe*


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela