sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Dagen till ända..

Publicerad 2013-07-31 23:16:42 i Allmänt

Ja då vart denna dagen slut. Magsmärtor till max under natten men lugnade ner sig under dagen. Ringde jobb och sa att det blir en extra vilodag så att slipper springa omkring på jobb med smärtor. Vill gärna jobba utan sånt skit.

I morgon kommer äntligen mina älsklingar hem. Saknar dom hela tiden :( ❤
Skall dock bli skönt att få hem min gubbe så han kan börja spendera mer tid med mig för det har varit dåligt med det nu när han haft semester och jag har jobbat. Men snart är det slut med det och jag kommer få tillbaka min man. ÄNTLIGEN!

Nog att vi har våra upp och ned gångar men vilka par har inte det?..
Men en sak är säker och det är att han är världens bästa pappa och kommer alltid vara det till våra barn. Och att sen en vacker dag vi sitter där på verandan en sen sommar kväll och ser ut över trädgården där alla våra barnbarn och barnbarns barn kommer att leka och bara vara. Man lever bara en gång man måste ta vara på nuet och hålla hårt i den för det är kanske bara en stund eller ett ögonblick som bara kommer en gång i livet. Man skall ta vara på varandra det är det viktigaste. Gör dagen som om den vore den sista i livet. Älska glömma och förlåta.
Det kan vara lätt för vissa men svårt för andra.

Städningen är klar bara tvätten som skall vikas och det kan jag göra i morgon. Hoppas på en smärt fri natt i natt och att jag eventuellt kommer få lite sömn. Nu kryper jag ner här i soffan under mitt täcke med mina goa kuddar och somnar till tv. Tycker jag låter sjukt bra.

Natti Natti nu väntar jag på att älsklingen skall ringa och säga go natt till mig ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela