sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Posten..

Publicerad 2013-07-24 20:54:22 i Allmänt

Idag fick jag paket från posten. thihi* Bara älskar det! Att bli bortskämd av den man älskar är underbart!
 
 
Och fick även trevliga hårprodukter till ett kanon pris tack vare min söta lilla Frisör Josephine Nielsen.
 
 
Bortskämd till max and i love it. Men tro inte att det bara är mannen min som skämmer bort mig. Har ju faktiskt lyxen att kunna skämma bort mig själv nu oxå time to time. (fast jag inte får) Thehehe*
 
Nä nu kallar sängen dags för jobb i morgon igen.. Fusk att min älskade har semester och inte jag. Men jobbar bara nästa vecka oxå sen går jag oxå på semester :P Taa taa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela