sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Tomt.. ♥ :(

Publicerad 2013-07-30 23:07:07 i Allmänt

Det är tomt när mina älsklingar är iväg :( Så börjar Ola jobba när jag börjar min semester bajs är det!! Men nästa sommar åker vi. Då åker vi till Spanien. Ner till Mamma och bor hos dom ett tag. Klockan är egentligen helt för mycket för att jag skall sitta här och uggla men vad gör man när man är helt ensam :( Känns inget bra faktiskt. Borde gå och duscha men tror jag gör det i morgon bitti. svettas ju ihjäl på nätterna även om golvfläkten står på max. Men men onsdag i morgon, jobb som vanligt.. Sen hem och försöka ha projekt "Städning" får se hur det blir med det. Är inte motiverad för fem öre och alla som känner mig vet hur viktigt motivation är för mig. Ajaaa.. Vilket fall som helst så nästa vecka åker jag och min söta kågeröds tös Emilia till Ullared. Woop!! Här skall det handlas. Och blir att köra kombin upp för att i min bil får det inte plats så mycket. Kan ju bli en hel del hem handlat. haha* Nåja nu blir det uggla lite till och vänta på att mina pluttar skall ringa mig och säga gonatt. Saknar dem som bara den.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela