sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Underbart!!

Publicerad 2013-07-05 19:18:08 i Allmänt

I onsdags fyllde Novalie 4år. Hela huset fullt med ungar och underbara vänner.
Min älskling, Emilia, Therese, Rolle, Nickas, Anna, Emma, Daniel och Sofia.
Alla barnen oxå, Novalie, Linus, Lucas, Melvin, Elias, Emelie, Matilda, Lovisa och Ida.
Blir ett kalas till när alla gamlingar skall komma. Förlåt mamma, svärfar, svärmor och styvpappa, men ni börjar faktiskt bli gamla.
 
Tackar alla för en super kväll occh att ni gjorde Novalies dag.
 
Emiiiiiiiiiiiilia!!!

I morgon kommer jag och hämtar dig prick kl 12 på natten. Så nu behöver du inte ens fråga om jag kommer vara där kl 12 för jag kommer att vara där. haha* Sen skall vi hem och mysa lite framför tvn och snacka en massa som vi alltid gör. Sen blir det att gå och nanna. Vi skall upp tidigt och äta frukost med Tisse och Rolle innan det bär av med alla barnen tll Bonbonland. Kommer bli sjukt kul. Längtar som attans. Och massa bilder skall det tas kommer bli jäkligt roligt. Glöm inte packa ner badkläderna och handduk för här skall det badas. wiiihiii*
 
Nä nu skall jag vänta på att Therese skall höra av sig om det blir något Landskrona Karnevalen.
 
Och du... Synd att ni inte fick några pengar insatta på ert konto, för mitt personnummer passade ju inte alls in med kontonummret ni angav. TOO BAD!! Detta är under utredning och en polisanmälan är gjord. Hoppas ni tycker det var värt det. Jävla idioter. Skaffa er ett liv för fan!!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela