sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Vaaaaaarmt!

Publicerad 2013-07-09 17:21:21 i Allmänt

Hillvede vad varmt det kan vara. Tur man har AC på jobb annars hade jag nog inte överlevt denna hetta.
Lycklig att få vara på mitt jobb. Alla är så underbara och helt perfekta. Vill aldrig sluta där!
 
Så i helgen va man i Kågeröd och fick ta det kommer del av festligheterna nån timme hemma hos Emilia och hennes underbara familj. Sen åkte vi hemåt mot Furulund och sov för att sedan vakna upp till en ny dag och Bonbon-Land.
Hade en super dag med Emilia, Therese, Rolle och alla barnen. Tackar vi för.
 
 
 
Härom dagen bokade jag in en tid hos mirakel kvinnan (Emilias Syster) Josefin för att snygga till mitt hår.
Så det kommer bli nice som fan. Så den 26e efter jobb drar jag mot salongen och fräschar upp mig inför min semester. Skall schteeeka som fan på min semester. :P
 
Igår var vi inne hos våra grannar Becka och Sasha, ungarna lekte och hundarna också. Dom leker så fint de små liven både hundar och barn. Fiffi och Misty går jätte bra ihopa. Fiffi är bara 1 mån äldre än Misty.
Så dom passar perfekt ihopa.
 
Idag har jag jobbat som vanligt. Blir jobb i morgon oxå. Skall se om man kan få med mig Älsklingen till ByggMax så vi kan köpa lite brädor. Vi skall nämligen bygga en liten hund plats i vardags rummet åt lilla Misty.
Så den hoppas jag att han snickrar ihopa isåfall medans jag är på jobbet.
 
Nu väntar jag på att mina älskligar skall komma hem så vi kan äta kyckling i pita med färska grönsaker och nassa dressing. Sen skall vi mysa ner oss i soffan för lite Harry Potter filmer. Och nä jag har inte sett en ända än. Så jag anatar att jag får börja någonstans och börja idag.
 
I helgen händer det massor. Skall eventuellt hem til Olas arbetskamrat och grilla lite med dennes familj på fredag. Sen på Lördag har svärfar bjudit ut oss på grillning i Lockarp så det blir massa god mat och trevligt sällskap. Så jag får köra som vanligt dit och hem så han kan dricka öl. För jag dricker ju inte. *Fniss*
 
Nåväl slut på skrivande.
 
Underskatta mig inte förrän du har utmanat mig.
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela