sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

5 dagar kvar ❤

Publicerad 2013-06-13 14:36:08 i Allmänt

Asså tiden går riktigt jävla slött när man väntar på något. Både med "magen" och vovvsan. Vart hittar man motivationen till att ha tålamod med att vänta?... Jag har aldrig haft det där tålamodet. Kommer nog aldrig att ha det heller. Men i morgon är det fredag. Sen är man ledig och skall fixa massor av saker i helgen. Sen jobbar man måndag sen på tisdag är det dags att få hem henne. Må helgen gå redigt fort asså.
Jobbat med feber, förkyldning och hosta idag, börjar få tillbaka frossan som jag hade igår. Inte kul alls. Tackar min älskade som lät mig sova bort hela eftermiddagen och kvällen igår när han kom hem. Hörde inte alls mycket väsen av verken honom eller Novalie. Och senare idag när älsklingen kommer hem får han inte mecka husvagn det tillåter jag inte. Är så mycket annat som står på schemat som oxå måste fixas. Som tex köttet. Blev ju inte går när jag blev kass. Bara han skär upp det så kan jag fixa resten. Inga problem. Underbart att leva med en man som är kock. Alltid god mat, ja när han väl lagar den. Finaste råvaror, underbara dofter och alltid ett leende på läpparna när det kommer till att laga maten tillsammans.
 
Nu är det dags att hämta lilla Druttan från dagis. Ha en underbar dag i regnet.
Puss och Kram ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela