sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

hahaha*

Publicerad 2013-06-14 22:08:06 i Allmänt

Asså jag tycker nästan lite synd om vissa människor. Skrattretande som fan! Så jävla mycket snack och lite verkstad. Kom i luckan när det är allvar istället. För helvete asså! Hahaha*
 
Drömmar har vi alla. Andra har större vissa har mindre. Andras drömmar slår in vissas inte.
Drömmar är mål. Det är något man skall sträva efter att göra till sin verklighet.
Vissa kommer jävligt långt andra står och stampar på samma jävla ställe. Hahaha* Synd om dom för fan!
 
Jag vet vad jag har och kommer att ha, 3 underbara och friska barn. 1 underbar liten vovvsing. En underbar sambo/pappa/fästman. En underbar familj med alla mina 4 småsyskon. Världens bästa Mamma Och Världens Bästa Pappa och Faktiskt helt underbara bonus föräldrar vars mamma och pappa är tillsammans med. Och aldrig kommer jag för i hela världen aldrig glömma min bonus syster Emilia ❤
 
Emilia är en STOR del i vårt liv. Jag har plockat upp henne när hon låg ner och sparkades på. Torkat hennes tårar, varit hennes axel, hennes stöd och trygghet genom allt. Och kommer fortsätta finnas här, Och jag kan stolt säga att det finns ingen som kommer att ta min plats för henne så länge jag lever. Och kommer aldrig finnas en ersättare för mig heller för den delen.
 
Något fint Emilia skrev till mig för några dagar sedan. Låt mig citera.
 
 Till min bästa vän:
" När jag gifter mig kommer du att vara min heders tärna på mitt bröllop.
  När jag blir mamma kommer du att bli gudmor.
  Och när jag dör skall min grav ligga precis bredvid din.
  Du är en tjej som är mer än min bästa vän, du är min syster, min andra hälft ❤! "
 
För alltid du och jag Emilia. Idag, Nu, Imorgon, I Framtiden. För alltid vid din sida, precis som du är vid min. ❤

Nu är det inte många timmar kvar tills vi ses Emilia. Saknar dig som fan. ❤
 
 
 
 
...Vissa lever i en drömvärld, andra möter verkligheten. Sedan finns det de som förvandlar det ena till det andra...
Ta vara på det du har och inte på det du en gång hade, för det kommer aldrig någonsin till att komma igen.
 
❤❤❤Puss och kram ❤❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela