sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

I morgon skall vi se henne. ❤

Publicerad 2013-06-08 23:02:57 i Allmänt

Igår var vi på kalas. Mycket trevligt och underbart hos våran fina Emilia
Hoppas att du blidde glad för presenten ;D
Ett Stort Tack till Pappa Hitler Peter och Vackra Mamma Annelie för att vi fick komma hela lilla familjen och vi kommerr att hälsa på mycket snart igen det lovar vi
 
Idag har det varit massor på schemat har varit och handlat massa nya saker till vad som kommas skall.
Underbart!!
Idag har vi oxå lämnat tillbaka Bonnie då det inte riktigt funkade mellan henne och Novalie. Tråkigt men sant.
Ledsna i våra hjärtan. Men det var för det bästa.
 
Bättre tider på igång. Och imorgon så skall jag och Novalie åka iväg och se henne. Vilken känsla. Ola skall till Tyskland med Rolle och Fredrk och handla hem massor av alkohol som skall förtäras under sommaren och alla husvagns semestrar.
 

Åhhh vad jag längtar tills i morgon. Kl 13, Då får vi  äntligen se vår lilla tjej


" 3 Rules in a relationships,
  1. Dont lie
  2. Dont cheat
  3. Dont make promises you cant keep"
 
Att man som normal människa kan och vill leva med någon som gör slut, träffar andra. Sen kommer tillbaka om och om igen förstår jag mig inte alls på. Vill man skada sig själv på det sättet varsågod. Men iofs man blir som man umgås. Psykopat, mytoman, enerverande, provocerande och manipulerande... Usch... Sök Hjälp! Jävla tur jag inte umgås i såna kretsar då hade jag fan blivit rädd för mig själv.
 
Fast jag må då vara lyckligast. För jag har världens bästa sambo världens bästa pappa till min dotter.
Han är trogen, tittar inte åt andras håll och flörtar definitivt inte med andra och går inte och dejatar bakom ryggen på mig. ❤ Älskar honom oerhört mycket. Min fina Ola

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela