sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Jahopp.

Publicerad 2013-06-16 11:43:21 i Allmänt

Må säga stor i orden liten på jorden.. haha* Och antagande hit och dit utan fakta. Sjukt kul är det iallafall. :D haha*
 
Har haft en super trevlig dag igår med finaste Emilia. ♥
Blev grilling och myskväll med Novalie och lilla Misty ♥
 
Nog att vi är lite finare lite bättre än vissa andra men det visste vi redan. Idag har jag och Emilia mysdag med tv-repriser och lilla Misty sover här bredvid oss. Stora älsklingen och lilla älsklingen har åkt iväg till Tosselilla med Rolle, Therese och deras barn. Man blir lite låst med en liten vovve men det gör inget njuter till fullo av denna tiden.
 
Emilia berättade precis sina framtisplaner för mig och henne.
1.Vi skall åka utomlands till sammans. - Det ser jag fram emot!
2. Vi skall se stora Eurovison Finalen tillsammas. - Det tycker jag!
3. Vi skall svenska stora Mellodifestivals Fnalen. - Låter oxå toppen!
4. När Emilia får körkort skall vi köra upp till Göteborg om det endast är så att vi skall köpa en hotdog. - Ehh oki.!
5. Åka till Böda camping en sommar ;D - Perfekt tycker jag! Hahaha*
 
Tröttheten börjar slå på riktigt ordentligt nu. Är inte riktigt helt kry från min förkyldning än men det löser sig nog.
Tillbaka till jobb i morgon. Kommer sakna min lilla fis här hemma. Tur att jag icke jobbar så länge om dagarna.
 
Ja just det!! Rökfri 5månader nu den 7 Juli! Stolt över mig själv. Tackar min fina El-cigg och alla goda vätskor på 0mg nikotn som håller mig på avstånd från cigaretterna. Nu är det Blåbärs smak i Clemorizern. Röksuget finns ju det men så länge jag får röka på den så går det fin fint.
 
Det har blivit så mycket bättre nu. Men nu är det bara 4 extra dagar. Så om fyra dagar så ♥♥
Nu skall jag återgå till min fina vän och min lilla vovvs. Blir lite tvätt oxå. Älsklingen rigde och bad mig så snällt så det kan jag väll visst göra.
 
Älskar livet för allt vad det är. ♥♥♥♥UNDERBAAAAAAAAAAAAART♥♥♥♥

"Hej! Får jag presentera dig en vän som heter Avundsjuk. Du träffar henne, när allting går bra i ditt liv. Hennes bror, Skenhelig, är trevlig mot dig när ni träffas men snackar skit om dig bakom din rygg. Deras syster, Patetisk, behöver delar av ditt liv för att kunna leva själv...
Varför?
För att du representerar allt, de inte är. Då kan du kalla på mig, och vem är jag?
- Jag är Leende och jag ska förstöra deras dag!"
 
Over and out Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela