sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Läkarbesök.

Publicerad 2013-06-19 23:19:08 i Allmänt

Fick en ny tid hos läkaren idag. Eftersom jag har huvudvärk till och från i 3v tid så var jag hos läkaren och tog blodprov och blodtryck. Lågt blodtryck men inte tillräckligt lågt för att medicinerna med blodtrycks höjande medicin och det är ju alltid skönt. :) Järn brist hade jag oxå och det är något som kan påverka huvudvärken. Läkare ville jag skulle prova med vitaminer kombinerat med järn för att se om det blir bättre. Skall ge det en vecka annars skulle jag ringa tillbaka till läkaren och då skriver hon ut Niferex till mig. Får hoppas på att det blir bättre.

Varit och fyllt på mina naglar idag tillsammans med Tisse och denna gången körde jag på lite dekoration. Sjukt nöjd blev jag :)




Nu blir det att krypa ner i sängen hos mina små älsklingar. I morgon skall det packas ut i husvagnen för efter jobb bär det av för midsommar mys med underbara vänner och alla barn. Kan inte bli bättre. Och mysigt skall det bli i husvagnen med min älskling. hihi* Ja och dom små älsklingarna oxå såklart.

Nu kallar sängen. Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela