sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Midsommar påväg ♥

Publicerad 2013-06-06 21:05:12 i Allmänt

Idag har dagen verkligen gått fort. Vaknade tidigt. Gick en lång promenad med Novalie och Bonnie. Sen åkte vi och handlade frukostbullar med oss hem till älsklingen. Käkade och allt va helt underbart denna morgon. Tänka sig att man kan vara så här lycklig. Bästa känslan ever att flyga runt på rosa små fluffiga moln. thihi* Fick tag i en tjej som heter Jennie ute i Teckomatorp som fick klippa till pälsen på Bonnie. Så när är den tjocka ovårdade pälsen borta. Tror Bonnie tycker det är jätte mys hemma hos oss. Hon har börjat vakta oss väldigt mycket, och är väldigt lugn och trygg i sig själv. Underbart att kunna få ge en hund som blivit vanvårdad och farit illa en andra chans i livet. Det värmer i våra små hjärtan att kunna hjälpa henne med ett bättre liv.
 
Vi kom hem från trimningen och slängde oss in i duschen for iväg till min underbara hemstad Helsngborg för att gå ner på grönngen tillsammans med dem bästa vännerna Therese och Rolle. Käkade mat på nån tågvagn... Hette Mölle-Vagen eller Mölle-Expressen eller något. Sjukt gott och såklar blev jag inte mätt på det jag fick på min tallrik för 245kr o.O *katastrof* haha* Men "magen" gillade det ;D Och helt plötsligt började vi prata om midsommar vad vi skullle hitta på, och impuls-Rolle säger vi drar till High Chaparall och campar med husvagnarna. Jovisst!! Ola var snabb på telefonen och ringde och bokade camping-platser. Så hem från Hbg åkte vi och satte upp förtältet till husvagnen och fint blev det så nu skall bara alla sakerna på plats sen bär det av.
 
Massa mys kommer det bli
Nu skall jag natti natta fisen sen blir det mys framför tvn med den bästa sambon man kan ha.
 
"If you dont mean what you say, then shut the fuck up bitch"

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela