sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Mys dag med feber.

Publicerad 2013-06-17 22:08:52 i Allmänt

Haft feber hela dagen. *Bläää* Har siovit bort det mesta av dagen oxå.
Vaknade när mina älsklingar kom hem. Sen åt vi god middag.
Åkte ut til svärfar och hämtade lite saker, tradigt att han inte var hemma och jobbade sent.
Sen stannade vi och köpte glass och fyllde på luft i däcken på räzor bilen. *wrom wrom*
Nu är vi hemma. Novalie blev badad och nu sover hon sött. Ola är ute och målar det sista på husvagnen och jag sitter och myser med Misty ♥
Skall strax ta en Ipren och hoppa i säng. Blir inget jobb i morgon heller. Känner mig inte tillräckligt kry även om febern gått ner lite grann.
 
I morgon blir det dejt med fina vänner. Vi skall åka ut och träffa Anna och Nicklas. Ta en flabbe kaffe och lämna av lite saker till deras lilla tös. Skall bli kul. Har Aldrig träffat Anna men Nicklas har man ju träffat fast det är säkert 5-6år sedan man umgicks och jo Anna har man ju stött på när man mött dem på willys när man handlat. Men det har bara varit ett snabbt hej typ.
 
Så dagen är fullspäckad. Hoppas på pengar i morgon så jag kan gå och fixa till mina naglar under dagen. Behövs faktiskt. Och denna gången skall jag ha fint målade med dekor ;D Tufft som attans. Iblan får man skämma bort sig själv. För det förtjänar man faktiskt. Nu blir det strax att krypa ner i sängen och mysa med min stora älskling men först skall jag ut och gå med Misty ♥
 
Ha det fint tjingeling ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela