sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Skojsigt!!

Publicerad 2013-06-04 19:55:12 i Allmänt

Har haft en helt perfekt dag. Nu börjar man bli lite trött i ögonen men det ordnar väll upp sig. :))
Började jobba halv 9 i morse sen var det rätt slött på jobb men sen tog jag och en annan kollega tag i brukarna och satte igång att baka kanelsnäckor. Blev en stor deg och sammanlagt 90 nygräddade bullar. Och vi sparade undan några som vi sedan hade till fikat innan jag åkte hem. Trivs som fisken i vatten på mitt jobb... Men, det finns ju alltid ett men.. haha* Fast det behöver vi inte gå in på. Efter jobb tog jag en trip till Husie för att lämna av älsklingens nycklar på hans jobb som han glömt i morse. Han hade visning på sin lägenhet idag och då kan det ju vara bra att ha nycklar.. haha* Efter jag varit i Malmö så åkte jag in en tur till ÖoB och handlade lite tvättmedel, schampoo, och saker man behöver för att hålla rent hemma. Sen åkte jag vidare till rusta och köpte kronljus till mina kandelabrar. Så nu fyller stakarna sin funktion. Körde hem, möttes av mina älsklingar i hallen när jag var påväg till kävlinge för att hämta en griffeltavla på stativ som jag fyndat till Novalie. Och tro hon blev glad när jag kom hem med den. Sötaste lilla prinsessan. Mer tacksam unge än henne kan man nog inte ha.. Fast iofs, både jag, Ola och Mamma/Mormor älskar att skämma bort henne. thihi* Efter Novalie fått krita av sig på sin tavla så bestämde vi oss för att äta kinamat, så jag och Novalie körde iväg och hämtade maten. Tackar mina fina älsklingar för den underbara maten. Nu har jag och Novalie ätit vår efterrätt och Ola är ute i vår husvagn och målar samt grejar en massa. Kommer bli en riktig svenne-sommar ;D haha* Snart är det dags att stoppa om lilla sessan för kvällen/natten. Och jag skall sitta här och njuta av hur underbart livet är samt att vänta på att Ola skall komma upp och ha myspys kväll med mig. Jag har nästan allt jag kan önska mig. Jag har en underbar Sambo/Fästman, en underbar frisk och kry liten tjej, UNDERBARA vänner, och En familj som jag håller av väldigt mycket. Men det är något som fattas... ;D Det kommer komma inom kort det känner jag på mig. *Eller inte* o.O Strunt samma liksom haha*
 
Vill även citera något jag fick utav min älskade Emilia idag:
"Du betyder så jävla mkt för mig, hade kunnat skriva en bok om hur mkt du betyder för mig, för ja ser inget liv utan dig sandra du e den bästa som någonsin kommit in i mitt liv, du har inte bara blivit min bästa vän utan du har blivit en del av mitt liv du har blivit min storasyster som alltid står vid min sida och är så tacksam för att ha dig i mitt liv! Jag älskar dig storasyster från månen och tillbaka älskar dig idag i morgon föralltid tills döden skiljer oss åt!♥"
 

Emilia: Du betyder oxå otroligt mycket för mig. Vilket framkom i mina sms till dig igår. Jag kommer aldrig låta något ont hända dig för då skall folk få se och känna av att satan lever och jag kommer bli deras värsta mardröm. DU är som en syster för mig oxå och jag värdesätter dig på ett sätt som jag aldrig gjort med mina andra vänner. Alltid finns jag här för dig. Kommer alltid stå upp för dig. Skydda dig och ge dig den trygghet som du behöver även om jag kan vara hård mot dig ibland. Men jag gör det av kärlek. Och det vet jag att du garanterat vet. Ibland är det lätt att vara impulsiv och då kan man behöva den där extra människan där borta som ändå är så nära men ändå så långt borta att öppna munnen. Kommer aldrig att svika eller lämna dig. Men det går till en viss gräns för oss alla. Men oavsett om vi har delade meningar eller olika byxor som gör att vi kanske inte alltid drar jämt så kommer inte det som vi har att lämna varandra någonsin. Du är oxå en del i mitt liv, men inte bara i mitt utan även Olas och Novalies. Vi älskar dig. Och stöttar dig in i det sista. För alltid är du älskad Emilia. Glöm ALDRIG det! <3
 
Och med detta så sätter jag punkt för idag och skriver mer i morgon.
Puss och kram
 
(Om någon kallar dig ful... Ge dem då en kram och visa att du stödjer deras synfel.) Det brukar jag göra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela