sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Tack din fjönt!

Publicerad 2013-06-16 11:58:35 i Allmänt

Tack Emilia för denna fetto bilden. Kolla min mage för fan!! haha♥
och nä det är inte vin i mitt glas det är kiviks päron dryck som min fina man serverade mig igår. som han sa, bara det finaste bästa till min älskling som jag älskar så mycket ♥ Underbara man! Älskar dig oxå snutte!! Tycker det är himla kul att du följer min blogg. och ja det är som du sa älskling det är ju vår blogg ;D ♥ Puss!!



Kommentarer

Postat av: ola

Publicerad 2013-06-16 13:02:52

Ja det är klart! Mitt namn står ju i din bloggadress :) älskar dig hjärtat.

Svar: Älskar dig oxå ♥
sandraola.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela