sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Underbart Väder!

Publicerad 2013-06-11 21:34:07 i Allmänt

Jobbat på som vanligt och jag älskar verkligen mina brukare. Utan dem hade nog inte mitt jobb varit så kul som det faktiskt är. Lugn dag som vanligt. Gick promenaden men Malin på 20min istället för 40min. arbetat ute i solen med trädgårdslandet och jösses vad jag bränt både axlar och ansikte.. men det blir fint sen när det röda lägger sig.. :)
 
När jag slutade jobba åkte jag hem tog en dusch åkte och hämtade Novalie och körde vidare till Kalle så Novalie och Sally kunde leka lite med varandra. Dom är så söta tillsammas och dom bråkar som småsyskon. haha* Sött var det när dom hade västa diskussionen om kloss-slottet som Sally rev när Novalie försökte bygga upp det gång på gång. Vi var oxå ute på lekplatsen dom gungade och lekte i sandlådan sen blev det myspys med saft och russin.
 
Väll hemma höll så klart älsklingen på med huvagnen, vilket inte är så ovanligt nuförtiden. Jag och Nvale stack iväg och hndlade mat så det blev tackos till middag.
 
Nu är det bara 7 Dagar kvar till vår lilla älskling kommer hem. Och 4 dagar kvar till annat. ;D
 
Nu blir det tv mys med mannen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela