sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Varmt!

Publicerad 2013-06-10 14:19:14 i Allmänt

Vaknade i morse av hans jävla 58 tusen snoozande ggr.. Är nog bara en tidsfråga innan jag får spel och kastar ut telefonen en morgon. haha* Trött som ett as i morse sniglade jag mig upp ur sängen, in och väckte Novalie som sa "Mamma inte nu..." Jo upp och hoppa med dig nu.. Så drog jag av henne täcket.. "Mamma bara en liten stund till.." Nej sa jag och rullade upp gardinen.. Sen var det igång.. "Mamma fattar du inte vad jag säger till dig, uhu nu är jag så förbannad på dig.. Aldrig får jag sova så länge.." haha* Gott skrattade vi båda två. Lämnade henne på dagis sen dunkade jag iväg till jobbet. Har varit helt trött hela dagen. Måste vara solen som tar för mycket. Men snart är det semester och då skall det sitta och pressas i solen. Jag och Tisse skall ligga på campingen i vars en badenbaden vid nån av våra husvagnar och bara njuta medans gubbarna dricker öl och får jobba litta. ;P Asså jaja dom skall inte tro att bara för att vi inte kommer förtära alkohol i din mängden som dom skall att vi inte ska få njuta och slappa när vi skall vara chufförer och sånt trams. Icke sa nicke! hahaha* Jävla trams om de skulle få för sig något helt annat.
 
Idag är det bara 8 dagar tlls vår lilla tjej kommer hem. Skall bli så mysigt. Vi längtar så efter henne.
 
Dags att hämta Prinsessan på dagis. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela