sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Fullmåne!

Publicerad 2013-11-15 04:13:00 i Allmänt

3e natten fullmåne! Spyr på dig måne! 4tim sömn på 2 nätter och det kommer inte bli mer inatt! 6tim på 3 nätter! Jag är så jävla trött och jag vill inget annat mer än in i helvete sova men vill benen det? Nä! Vill hjärnan stänga av? Nä! Varför? Ingen jävla aning! Tur jag har Frankie då och då som jag kan dela mina sömnlösa nätter med. Rolig och chill kille det där! Men helt plötsligt skall han lägga sig, men jag menar Hallå?! kl är 22 där han befinner sig! Tror han lämnar mig kl 2 på nätterna min tid för att han vill att jag skall sova så jag orkar med dagarna. Och det är ju faktiskt snällt att han ändå är omtänksam! Nåja.... sägen va det ja kl ringer 07.15 adjöken fröken som Novalie brukar säga nör vi lämnar dagis. :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela