sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Skallebank!

Publicerad 2013-11-02 01:21:52 i Allmänt

Tror jag börjar bli dålig igen. Näs-sprayen går på högvarv.

Idag har väll inte dagen varit så jävla bra. Mått röv sedan i eftermiddags.
Men lite nytta har man gjort!
varit och handlat, bakat spindlar och macroner till halloween festen i morgon som vi skall ha hos bästa vännerna Tisse och Rolle.

Fick brev idag och skall till BM den 19e nov. Ser sjukt mycket fram emot det.
Skall bli spännande och höra vad hon har att säga. Hihi* Längesen jag kände så här för att gå till BM. ändå 4 år sedan sist. men men... lång väntan.
Jag får stå ut helt enkelt ;D

Nu blir det ut med vovvan. Så jag inte behöver gå ut med henne så tidigt i morgon bitti. :)

natti natti ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela