sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Ehhmm..

Publicerad 2013-10-10 00:09:05 i Allmänt

Asså ... ja jag vet inte vart jag skall börja! hahaha* Jag har aldrig varit med om att någon avundas mig. Jag tar det nog som en komplimang. Att någon försöker att kopiera mig är bara helt sjukt kul! Fruktansvärt roligt att den här människan aldrig kommer bli som mig eller att se ut som mig. När folk tittar på oss så är det jag som ser ut som 25år och du ser bara gammal ut. Skrattretande till max! Ajaa... tur man ser ung ut och att man har en väl tränad kropp. Asså jag har aldrig varit så nöjd med mig själv som jag är nu.

Livet är bra underbart!!

Älskar min snutte så mycket han är verkligen allt och mera där till. Lyckan är total med honom. Min fina älskling!




Mamma ringde ju häromdagen och vi bestämde att julafton kommer vara hemma hos oss i år. :D Jag skall stå för allt! Julbak Julmat dekoration ja allt. och det bästa är att vi skall fira julen tillsammans 3 generationer. Kommer bli den bästa julen i hela mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela