sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Helsingborg!!!

Publicerad 2013-10-04 01:10:00 i Allmänt

idag har jag varit i påarp lämnat min lilla febriga fis till sin moster. jag var tvungen att sticka iväg till Landskrona till salongen fixa håret och flabba och snick snacka med josephine och Emilia. mina fina sötproppar! vad skulle jag gjort utan er?! ummm... bra fråga.. mysigt att träffa mina små tjajor! ♥ Håret mitt är kanon och så emilias oxå som ratade sin utväxt idag. efter salongen åkte åkte jag hem till systeryster igen och körde vi till ica och handlade glass! efter ett par timmar så blev vi över hungriga och in till Burger King vi körde. Så jävla nice att bara svulla och må underbart. efter maten åkte vi till monki och väntade hem dem och dem kom. Novalie fick med sig 3 guld tior så hon kan handla lördags godis :P Nog om det! när vi kom hem så satt min stora älskling och spelade GTA på xboxen. Är jag förvånad? svar nej! Förtjänar han detta? svar nej! Kan jag unna honom detta? Klart jag kan!! Han behöver all avkoppling han kan då när han kommer hem från jobb. Och vilken man behöver inte det? :p *fniss*Novalie lade sig kl 21.15 den där febern spökar ju som bara den va precis inne och tempa henne men ingen feber slår väll på om nån timme. Längtar att få kunna sova ut i helgen med tanke på en hel veckas natta spring varannan timme. Men allt för min lilla älskade älskling. Nu dags att försöka krypa ner i sängen hos mina fina man. ♥ Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela