sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Lite ledsen...

Publicerad 2013-10-14 00:59:41 i Allmänt

Tabletterna funkade inte som dem skulle så det blir att dubbla hormonerna. Tur att jag inte tar min adhd medicin medans jag mixtrar med hormoner. Tror på allvar folk hade blivit lite konfundersamma annars. haha*

Puhh idag har vi städat hela lägenheten från golv till tak och det behövdes. Hittade ett brev under min byrå som tillhör ett ex! Skrynkla och kastade i papperskorgen. Fan skall jag med det till. Ajaa så kan det vara.

Mammsi och pappsi kom idag och hälsade på. Jag och min underbara man som är kock bjöd på 3 rätters. Jag fixade ihopa rätterna med ingredienser och han tillagade det. Svin gott!
Mamma var jätte nöjd och pappsi likaså.
Skönt att ha dem hemma från jobb och att se dem slappna av på det sätter nör de kommer bort hemifrån samt jobbet är helt ofattbart. Känns som mina föräldrar kommer jobba ihjäl sig. Vilket jag definitivt inte hoppas.

Nåväl... kvällen var mysig och trevlig nu väntar disken på mig i morgon. orkar verkligen inte ställa mig och ta den nu.
Min snutte sover så gott så, Novalie och Misty likaså.
Nu är det bara jag som skall krypa ner och det gör jag med all rätt nöjd och belåten.

Natti natti :) ♥ Älskar mina nära och kära ni betyder enormt mycket för mig.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela