sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Mys Kväll!!

Publicerad 2013-10-29 01:58:00 i Allmänt

Haft en underbar dag med min älskade idag.. Hämtat och lämnat saker som köpts och sålts på loppis. Fixat vägg-text på ena väggen i vardagsrummet. Borrat upp tavel-hyllor. Satt upp gardiner i vardagsrummet. Nu börjar det ju bli riktigt hemtrevligt! :P 
 
Fick hem Novalies dagis foto idag och hon blev så fin på det min älskade lilla sessa. 
Novalie har varit med bästaste Therese hela dagen idag och lekt med Linus, Lukas och Melvin.
 
Själv har man fått mycket gjort städat tvättat och lagat mat.. Underbart gott blev det... Det skall bli ett recept i min nystartade recept samling. MUMMA!!! :D haha*
 
Nåväl... fick ett sms av finaste Therese när vi precis skulle sätta oss och äta om vi var sugna på glögg och det var vi ju. Kommer in och västa julkänslan med glögg samt världens ost-skiva serverades. NOMNOMNOM ;D 
Sen blev det massa mys och prat sen såg vi ensam mamma söker sen gick vi in till oss igen. 
Novalie har fått försig att hon skall sova på golvet numera. Fattar ingenting. haha* å bara att lyfta ner madrassen från sängen och bädda ner henne på golvet. Tokiga tösen. Jag älskar henne så enormt mycket!! Mitt lilla liv. 
 
Vad har mer hänt idag då?... Ummm..... Ja det har varit världens storm ju... haha* Säger bara stackars lilla Misty. Har aldrig någonsin sett en hund flyga iväg som henne. Och hur hon verkligen kämpade att vara stabil när hon bajsa. Det var en rolig synd för ögat.. Lilla fisevovvan. Min lilla baaaajbiiss!! <3
 
Nä nu blir det spela lite innan det åter blir dags att gå och nanna.
Ha det bra. 
 
One time a Joker always a Joker... Why so serious?..... ;D Hahahahaha* Eller vad säger du Emmie? :P
 
 
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela