sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Myskväll.

Publicerad 2013-10-06 20:16:44 i Allmänt

Idag åkte jag och Therese på loppis i staffanstorp. Vi har blivit riktigt loppis beroende. Sjukt kul är det! Köpte en riktigt snygg svart tröja och ett diadem för 25kr och ett lucia linne för 5kr. Novalie blev så glad att hon fått det att hon sover i det just nu. haha*

När vi kom hem gick Therese in till sig och jag in till mig. Ola satt och spelade GTA och novalie hade disco. Jag satte mig och spelade lite på mitt eget spel sen åkte jag och handlade ingredienser till dagens middag som blev tacos. Riktigt mumsigt!
Sen efter maten plockade vi fram våra bingolotter på ipaden och spelade.

Nu har vi tv mys jag och stora älsklingen. Om ett par timmar kallar sängen upo tidigt i morgon lämna novalie på dagis och jag skall hem och städa som vanligt.

Sen är jag väldigt spänd inför helgen...
Usch vet inte vad jag skall tänka eller vad jag skall tro. Det är ju så jävla många dagar till Lördag. Kan kan jag ju göra innan men frågan är om jag verkligen vill.
Nä nog om det! Nu är det ut och kissa med vovven. ♥

Kanske skriver ett natta inlägg om jag orkar. Natti natt så länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela