sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Peak Performance ♥

Publicerad 2013-10-25 02:20:55 i Allmänt

Jag bara älskar att bli bortskämd av min mamma. ♥ Fick världens snyggaste och en av de dyraste jackorna jag någonsin haft på mig som köptes på InterSport idag. En Peak Performance jacka. jag bara dööööör så snygg den är! Skulle egentligen inte åkt till Väla utan till Nova men något sade mig att vi skulle åka till Väla och det gjorde vi. Då det blev en liten Mor och Dotter dag tillsammans med Mormor.

Novalie fick handla för sina pengar som hon sålt sina leksaker för.
Blev ett par nya byxor 2st långärmade snygga tunikor-tröjor.
Jon fick en ny plånbok att ha i sin lilla väska. Sen blev det Hawaii pizza på restaurang Lilla Italien.

Jag köpte mig ett läppstift som jag letat hela Skåne runt efter. Och jag hittade det på Lindex precis som Josse sa till mig. :P

Hmmm... ja just det sen köpte jag gelé-wax till gubbstrutten.

Sen kom jag och novalie hem trött som bara den. Jag mer eller mindre bara dök ner i Olas famn och Novalie i sin säng.

Nu kallar sängen på mig så natti natti ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela