sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Längtan är stor!

Publicerad 2013-09-29 01:57:02 i Allmänt

Längtan är enorm efter lillknodd.
Längtan efter min mamma som bara jobbar hela tiden. Jag vet är mycket nu när hon har öppnat affär på väla oxå.
Längtan efter att få boka dom där biljetterna ner till Spanien i Dec så vi kan åka till kommande sommar.
Längtan att få fira julen som en hel familj hos mina föräldrar.
Längtan efter att få flytta till det där dröm huset.
Längtan att få stå där i kyrkan framme vid altaret med min underbara älskling.
Längtan till Novalie skall få sitt lilla syskon / syskonen.
Längtan efter det där dröm jobbet!

Ajaa... Listan kan göras lång...
Nu säger denna flickan go natt.
Och till en annan flicka E, du vet att du är älskad och betydelsefull ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela