sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

New me!

Publicerad 2013-09-22 19:36:12 i Allmänt










Tack älskade Josephine Nielsen för ett fantastiskt arbete med mitt hår. Är super nöjd! Du är verkligen min mirakel kvinna! ♥ Och tack finaste Emilia för sällskapet under nästan hela dagen förutom när du smet och träffade människa som jag och josephine sa till dig att INTE träffa. men och andra sidan hoppas jag hon den är tjockesmocke människan får reda på det så hon kan dampa loss och böla lite. Du skulle skrivit hans namn i din blogg bara för att. fan va kul! aja älskar er mina små bonus systrar ♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-22 21:19:35

Tyvärr så vet jag redan att hon träffade honom :) han berättade för mig, synd va:)?
Och då bör Emilia kanske också veta att jag sov hos han igår? Vilket jag gör väldigt ofta. Hon vill kanske också veta vad han sa till mig idag när vi vaknat, låg och mös och pratade?
Alltså att ni två orkar. För fan väx upp era patetiska svin! Skaffa ett lov och sluta leva på andras olycka. Mig knäcker ni inte fler gånger. Och kallar du mig tjock? Hahahah kolla på Emilia då:)! Väger mindre än henne, hon berättade vad hon vägde när vi pratade och inte så svårt att veta vad hennes våg visar just nu då när hon skriver hur mycket hon gått ner osv. Så nej du lilla. Kolla runt om dig innan du öppnar din fula käft. Varför går ni inte och hänger er? Helt ärligt.
Jag bryr mig inte om er två ett smack, jag litar på honom, och det kan ni aldrig ändra på :)

Svar: Nämen så bra för dig!! Jag tror Emilia skiter ett stort stycke i Tony hon har någon annan i sitt liv så du kan sluta parranojja över det. Bara fjortisar som nojjar så som du gör. Patetiska svin va det ja... nte vi som ser ut som grisar *oink oink* Ja du är rätt tjock och är inte ett dugg smalare än emilia. Jag har sett dig både här och där. Emilia gör rätt med sin viktnedgång iallafall. Hon tränar!! Vet du vad det är? Nä just det den feta röven är väll inte så lätt att lyfta på alla gånger..Jo när du inte har någon mat hemma så du får svälta dig själv eller OM du har mat på bordet och gå och stoppa fingrarna i halsen sen! Vilket hälsosamt liv du lever!! Usch.. *Oink oink* Jag öppnar min fula käft bäst fan jag vill och du vet vart jag bor det är bara och komma hit om du har ågot att säga till mig.. Oj nä förlåt.. du vågar ju inte din fege jävel. Varför skall vi hänga oss? Vi lever lycka båda två. Och andra sida vad fan har jag gjort dig?! Du är psykopat till och med Tony sagt.. Tradigt att DU inte kan skatta dig åt andras lycka! Jävla socafall Lyft på den feta röven och skaffa dig ett jobb!!! Äcklig är du.. Förstår att du vill ha tony hos dig så han kan försörja dig och din feta röv! Hahaha* Emilia är lycklig med sin påg och jag är lycklig med min påg. Hon vill inte ha ett otroget svin som tony. Det är lätt att förlåta någon man älskar eller hur josse?! Men hur kan du vara så jävla pantad och glöma det? Sånt glömmer man inte om man är normal i huvudet!
sandraola.blogg.se

Postat av: Emilia

Publicerad 2013-09-23 22:02:26

Josefine äckel karlsson!!!
Du ska passa din äckliga jävla mun, du e så jävla räligt jävla socfall som lever på andras pengar, inte konstigt du e så jävla rädd för att vara själv för att du inte klarar dig med pengar för att tony räddar dig med pengar, jag och tony träffades enbart för att snacka fan inget annat vafan tror du?! Du e ett jävla bolemi barn och jag är mkt längre än dig och min vikt spelar fan inte så jävla stor roll för att jag går ner på rätt sätt jag ligger inte i sängen och tycker synd om mig själv och stoppar fingrarna ihalsen! Du e så jävla patetiskt din lilla äcklia skit!! Du ska aldrig kalla mig tjock igen för jag kan lova dig du vill inte träffa mig i verkligheten efter vad du har skrivit om mig?! Tror du ente jag får reda på det eller ?! FYFAN FÖR SÅNA SOM DIG! hoppas vi ses i verkligheten för då ska du fan få veta ett annat ditt äckliga socfall! Ta tag i ditt liv istället för att leva på det förflutna! Klaga aldrig på mig igen det ska du ha klart för dig! ALDRIG IGEN!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-24 00:21:20

Jag tränar, jag äter rätt, vill du ha numret till Niko?
Ja jag hade anorexi, är det något jag valde själv? Nej! Kom jag därifrån? JA!
Lever på andras pengar? HAHAHAHAHAHAH !!! Vem fan var det som ville med ut men inte hade råd? Jo Emilia. Vem erbjöd att betala? Jo jag!
Tony räddar mig med pengar? När fan då!? Tala om det för mig så är du snäll :)
Jag nojar inte ett skit om något, jag har gjort en förändring i mitt liv. Jag är inte den jag var förr. Så nej. Ni två har noll aning.
Sandra du är för fan 30+, börja bete dig så, hur orkar du hålla på som en fjortis? Skriva en massa hat hit och dit? Lägg din energi på din fina tös och din man istället, tycker du inte om mig så låt mig vara då? Du får mothugg emellan åt, är det därför du fortsätter?
Emilia du är 23 år, du har din familj, dina vänner och din träning, hur orkar du lägga så jäkla mycket energi på folk du inte bryr dig om?
Jag vet att du tror det är jag som kommenterat din dw, men det kan jag svära på att jag inte har. Har ALDRIG sagt att du är ful, aldrig sagt något om din näsa. Du vet mycket väl vad jag tycker om dig.
Ber inte någon av er att tycka om mig. Det är ett val ni gör.
Jag är inget socfall och jag lever inte på andra. Jag klarar mig bra själv.
Att jag valde att förlåta Tony är väl upp till mig? Glömma? Nej det har jag verkligen inte gjort. Men jag har valt att förlåta och släppa det som varit.
Båda två, ellefall Sandra, du bör veta efter kvällen hos mig så mycket som vi pratade, att man ska följa sitt hjärta.
Jag ber om ursäkt för det jag skrev, men jag är väldigt trött på att ta all skit när jag inte gjort något. Emilia har väl en ip adress till människan som kommenterat? Inte så jäkla svårt att kolla upp.
Anledningen till att jag hitta Sandras blogg är för att Fredriks ex kommenterade på instagram.
Jag är väldigt trött på att behöva försvara mig. Jag vill verkligen inte bråka med någon av er. Men när ni båda två skriver om mig på era bloggar, till slut försvarar man sig, läste igenom lite på Sandras blogg igår efter att Fredriks flickvän skrev att du också skrivit om mig.
Och ditt inlägg är ju så bråksökande så det finns inte.
Bara låt mig vara?

Svar: Josse nu får du mig att gråta.. Verkligen... buhhuu
sandraola.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela