sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Dagen D.

Publicerad 2014-02-03 00:52:52 i Allmänt

Dagen är kommen... Den 3feb. Kan inte sova. Mina nerver är inte helt i shackt. Jag är spänd och faktiskt lite rädd. 
Tänk om hela min värld rasar. Vad händer då? Vad skall jag trösta mig med? Hur skall jag orka kämpa igenom livet utan att inte kunna göra ett skit åt saken. Kl 12.20 åker vi... Jag är evigt tacksam att få ha med mig min fina och underbara bästa vän Therese ♥ Hon kommer att följa mig på min resa, resan som kommer att pågå i 2-3mån. Tillsammans skall vi vara starka och jag skall klara detta. Jag skall ta mig igenom detta. Men hennes hjälp. Hon betyder mycket för mig och är en stor del i mitt liv och kommer alltid att vara. Någon som håller vad hon lovar. Och någon som aldrig sviker. Det är såna vänner man skall ha. Vi har våra meningsskiljaktigheter men för mig är hon allt man kan önska sig till vän. Därför är hon det bästa. Aldrig kan någon ersätta henne. I 5år och aldrig, inte den endaste gång har vi någonsin bråkat. Och jag är evigt tacksam för det. Jag vet att du läser och jag älskar dig.
Till månen och tillbaka. Best Friends Forever. Det är vi Therese vi som skall följas hela livet ut. 
Dig kommer jag vara eviggt tacksam hela livet. Underbara människa. ♥ I morgon gäller det!! 
 
Idag spelade vi match i Bjuv. Vi förlorade med 10-8 men är ganska nöjd med våran insats även om jag bara satte 1set. Förra matchen vann jag 2matcher och 6set. Bara att inse att jag hade en sjukt kass dag. Hade verkligen sina orsaker. Hur jag mår är en av osakerna. Dom andra orsakerna behöver vi inte gå in på. Får hoppas man blir upplivad i morgon igen så man kan börja tänka i positiva banor igen och fokusera mera. 
 
Nu skall jag äta upp mina popcorn, dricka min Cola sen skall jag spela klart och hoppa i säng. OM jag nu kan sova pga min rädsla och mina nerver.
 
Återkommer under morgondagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela