sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

......

Publicerad 2014-02-17 22:34:02 i Allmänt

Diagnosen som kommer att faställas till 100% Hypoterios.. Kommer bli en jävligt tuff väg att gå.. Att genomlida detta i mitt liv och veta att detta kan skapa hjärt och kärlsjukdomar vilket är den vanligaste dödsorsaken i sverige skrämmer mig. Men med rätt behandling och människor runt omkring och som kommer finnas och stötta mig genom livets gång så vet jag att jag kommer leva ett mycket långt och lyckligt liv ♥ Tar nu en paus från bloggen då det händer mycket i mitt liv. Vill bli frisk och få orken tillbaka att kunna leva normalt igen. Tack för er förståelse. Jag kommer komma tillbaka det lovar jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela