sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Lördag.

Publicerad 2014-02-08 17:31:52 i Allmänt

Idag har jag spelat match. Vann 2 matcher och 5 set. Im back in business skulle man kunna säga. haha*

Annars gjorde jag mina blodprover igår. hoppas på att dom visar bra. Annars lär jag få ett samtal av farbror doktorn. Och det vill vi inte ha. Eller jo det vill vi om det är med positiva besked så går det väll bra. Annars är det bara att vänta in den 21feb då det är dags för min spolning. Jag längtar!!! Men ser dock inte framemot det som kan/kommer göra ont eller vara en aning obehagligt. Men när det väl sen är gjort då jävlar skall det brukas allvar. Förhoppningsvis får jag ett positivt svar på hur allt har gått och om det gott som jag ville. Nog om det :) hihi*

Jag har tänkt mycket på... ja på väldigt mycket. Jag har ändrat min livsstil helt. Blivit en mer social människa. Har en fritids sysselsättning. Blivit ett med familjen. Rensat ut människor i mitt liv som jag dock inte ångrar. Dom gav ju mig ingenting ändå. Bara tog och tog och tog utan att ge tillbaka. Men jag är för godhjärtad för att se sånt vill ju gärna folk skall må bra runt omkring mig. Sen att jag levde deras liv åt dem hade jag väll inte riktigt räknat med. Men det som har hänt kan man inte göra ogjort i vilket fall som helst. Nååhh... Skall börja skolan på måndag. Har fått bättre självkänsla och självförtroende. Släppt in helt nya underbara människor i mitt liv. Blivit en sundare människa. Äter bra och nyttigt. Jaa... Nu går verkligen allt bara framåt och vi lilla familjen har något stort att se framemot till hösten/vintern. Inte nog med det. Det smids andra planer här hemma oxå. Något som enbart komma vara för familjen och nära vänner.

Snacka om att ha bytt livsstil.
Tråkigt att faktiskt höra och se att vissa tappat allt och gått tillbaka till sin.... va skall man säga... sin vanliga tillvaro. Gud va hemskt det måste vara att inte hålla fast vid vad man tror på och drömmer om. Jaja håller tummarna för att dom oxå hitta sin väg att vandra.

Nu kom mina älsklingar hem. Nu blir det strax mat och sen blir det att packa fram myset till Melodifestivalen med mina underbara lilla familj. ♥

Puss och kram ikväll blir det Sean Banan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela