sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Nog visste jag det!

Publicerad 2014-02-11 15:18:43 i Allmänt

Det bor en pluggis inom mig. Jag har aldrig trott på mig själv så mycket som jag gör nu. vilka jävla uppgifter man får på valideringen. man sitrer där som ett frågetecken sen pillar man lite på datorn sen bara rinner det av tankarna, idéer och åsikter. Min handledare på validering sa fy fan va duktig du är Sandra. Dessa två uppgifter som du gjort är riktigt bra. så stolt jag blev. Nu vet jag iallafall att jag kan om jag vill. Och jag SKA! men måste plugga mer här hemma oxå om jag skall få färdigt alla min 1450p. och alla dessa poäng på en månad när alla andra läser in det på 3år i gymnasiet. sjukt att jag skall göra det på en månad. men jag skall ge mig fan på det. så är det om jag så skall sitta på helgerna och göra mina uppgifter.

nu skall jag hämta vovvan hos becky sen skall jag se om jag orkar ta tag i mitt kök. ser ut som fan. -.-

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela