sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Omg vilken dag.

Publicerad 2014-02-01 05:23:00 i Allmänt

Vissa dagar vill man bara sjuka genom jorden. Andra dagar bara skrattar man åt. Idag har det varit en dag som varit blandad. Nu sitter man här på natta kvisten har spelat lite. Tid för sängen. Trött som bara den. Men men sånt är livet. Sova kan man ju faktiskt göra när man blir gammal. Sen vill jag bara tala om för dem som yttrar sig om hur jag borde vara eller inte borde skall bara hålla flabben. Acceptera mig som jag är eller stick åt helvete era jävla idioter. Jag får reda på folk som snackar mer eller mindre och då är den stora frågan.. Är ni mina vänner? Eller vad fan är ni för nåt? Jävla rövstolpar! Kom till mitt face istället och säg rakt ut istället! Nä just det konflikt rädda jävlar. Haha Skrattretande. Vissa borde lyssna till sina egna råd och ramsor. Vet vilka man kan hålla om hjärtat och vilka som är two faced fuck faces. Har rensat förr och rensar igen. Jag är inte Fake någonstans. Men det finns dom som är. Gå en liten promenad från mitt liv och håll er för helvete väck. Öppna inte truten om ni inte vet hela sanningen bakom mina handlingar. Äcklig att betee sig så. Nååhh! Nu har jag fått kräka av mig litta granna, känns genast redan mycket bättre. :D 

Nåväl. Inte så många dagar kvar nu. På måndag kl 13 kommer sitter jag där i lund på kliniken och skall få min dom. Att vara eller inte vara. Många som håller sina tummisar det vet jag. Tack som fan. Ni är mina paaaarlor. Verkligen. Nu sägen. Haj o i vaj!!

Kyss mig i röven! Hellre där än i ansiktet! Muaaah*

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela