sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Sjuk....

Publicerad 2014-02-06 01:17:25 i Allmänt

Buuhu jag är så sjuk. :-( Tur jag har en man som kommer med varm choklad och panodil när jag ber om det. Samt att han lagar mat och går ut med hunden. Han bäddar ner mig och får mig verkligen inte att må dåligt. Mitt fina ♥.

Började gårdagens natt med rivande hosta och en täppt näsborre samt 39 grader feber. yaay eller inte. idag vaknade jag med ingen röst en otroligt rälig slemmig hosta, en helt igen täppt näsa och feber. och febern har pendlat mellan 37.8 - 39.2 och då har jag ändå tagit panodil vart fjärde timme.

Therese va så gullig idag och lämnade novalie på dagis. För jag visste då inte vart jag hade röven i morse.

Novalie får vara hemma från dagis i morgon. Jag lovade henne efter hennes damp utbrott (som var värre än någonsin) att hon skall få följa med mig till läkaren i morgon och får titta på när jag tar blodprov. Mer så hon ser att det inte är så farligt. (Själv är jag livrädd för sprutor) Så i morgon skall jag vara modig som bara den framför Novalie.

Nåväl. Dags att tempa innan jag somnar. ★Natti natti★

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela