sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

2014

Publicerad 2014-01-09 22:47:07 i Allmänt

Nog med paus i bloggen. Nu är man tillbaka, nytt år, nya tag. 
Massor som kommer hända detta året. 
Men det berättar jag när jag känner för det :)
Misty lilla tjejen börjar bli stor tjej. 
Novalie börjar oxå bli stor tjej. 
Min gubbe börjar oxå bli stor (om magen) hahaha*
Nåväl.. Haft en underbar jul. Vi som höll i julafton i år. 
Och vår Tomte var så jävla suverän att det inte är klok. Tack Rolle!!
Sitter här med mina serier. Skall kolla lite nu. Ta fram lite smått och gott och bara njuta.
Ola har gått och lagt sig han skall ju jobba i morgon.
Hmm... Nyår firade vi hemma hos Mange och Carolin med deras underbara små döttrar.
Nog att man blev helt bebis-sjuk på den lilla Thilde. Vill oxå ha nu ju!! Men det kommer ;D
Tar bara en jävla tid! haha* Men den som väntar på något gott.. :P
Darten i full gång men blir att träna hemma nu mera.. Snart börjar matcherna :)
Får väll åka och hälsa på Christian i Eslöv lite då och då så han inte känner sig ensam stackaren.
Fast han har ju faktiskt Rocky :)
I morgon blir det att ringa läkaren... Få tid till sin dom. Men jag är stark jag fixar detta. 
Någon finns det ju som håller på mig och glad är jag över det. Du vet vart jag finns <3
 
Nåt mer?.... Ummm...... Nää jag tror inte det.
Nu blir det godis läsk popcorn och serier sen blir det natta med min man. 
Han är så jäkla bra min underbaring.
Dagens kommentar vid middagen. "Fan.. Jag verkligen älskar dig otroligt mycket"
Det va som fan.. xD inte varje dag man hör det ju. Man får ta vara på det. Man vet aldrig när det komemr igen. 
Hihi* Jag tittade på honom på det där lilla märkliga sättet men han verkade mena allvar hahaha*
 
Nä nu är det natti natti och tack för pratstunden finis <3
Du vet vart jag finns. :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela