sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

En helt vanlig Måndag.

Publicerad 2014-01-13 17:56:53 i Allmänt

Men en massa klydd på vägen så klart! Skulle lämna Novalie på dagis i morse då startar inte bilen. Väl inne i bilen är det helt igenfrostat på rutorna och orka skrapa rutorna på insidan. Nää... Fram skulle jag då med min cykel.. Vem hade cykel nycklen sist jo Ola... Vart är då cykel nycklen?! Ingen som vet inte ens han. Efter 20min cykel nycklen hittad, ut i förrådet ta min cykel.. Inga luft i däcken... -.- PANIK!!! Upp för trappan hämta pumpen pumpa som en idiot. På med ungen och iväg for vi. Tur man bara var 5min sen.
 
Skulle ringt massa samtal idag, det blev 2 av 3 samtal. Har iallafall fått min tid nu den 3e feb. Grymt glad för det. 
Nu skall det bli andra bullar. Efter denna dgaen bajs så är gubben min fortfarande inte hemma. 
Antisladd systemet slutade funka på vrom vrom. Och det kommer ju så jävla perfekt när snön nu kom. 
ELLER INTE!! Gaaaah!! Aja hoppas det är fixat till vi skall åka upp till Kolmården. För där lär ju vara fett mycket snö när vi är där uppe. Jag VERKLIGEN hatar när det händer. haha* Och vilken utemänniska är jag då?! Inte alls. 
 
Dags att fixa lite middag men vet inte vad. Ola har kortet samt bilen så kan heller inte åka och handla.. jävla mög är vad det är. Kaos dag.. Men jag skrattar lite åt det.. För idag släppe en sten... Känner mig lite gladare. Och kan nog slappna av på ett helt annat sätt nu.. Med fina värdefulla vänner som stöttar och finns där samt håller alla tummar och tår så kommer jag klara detta galant även om jag skulle få domen rakt upp i huvudet. Jag är stark och tillsammas kommer vi kämpa oss igenom detta allihopa. :) Och Tisse min bajbi. Du kommer få full upp kanske med mig nu om du skall förlja med mig överallt. För detta kommer jag inte vilja gå igenom ensam på det sättet.
Du fattar vad jag menar..
 
Novalie färdigbadad för kvällen. Köket städat och vardagsrummet udan plockat. Nu när det bara att vänta. 
Vänta på min älskade tills han kommer hem. 
 
Då må vara jobbigt nu i början. Men den som väntar på nåt gott väntar alltid eller aldrig för länge.. Välj själv. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela