sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

fort söndag.

Publicerad 2014-01-12 23:36:31 i Allmänt

Hobbit 2 var det ja. Den var helt okej. men se en så lång film på bio?! Nänä aldrig mer. Kramp i hela kroppen. Rastlös i benen. Folk som smaskar och fiser. Usch nä... inte igen. Väl hemma köpte vi pizza och det fick bli vår kvälls mat.

I morgon har jag massor att kör. Spänd men vi får se vad som händer. ;D Skall ringa och få tag på gyn nu. Har fått tips om några bra så vi får se var jag kan få tid först. Sen kommer hela processen att börja. Allt kommer gå bra. Och jag delar med mig till vem jag vill och när jag vill. Så är det. Lika bra ni finner er i det :)

Nu säger jag natti natti och startar True Blood på tv. Och jag tackar för den fina pratstunden igår. ♥

Ha en bra kväll det skall jag ha :) Taa taa

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela