sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Fredag!

Publicerad 2014-01-11 01:49:09 i Allmänt

Hade fisen hemma från dagis idag. Mys med min lilla sessa hela dagen nästan. Har varit förvånansvärt duktig idag och fortsatt med tvätten. Tvättat hängt och vikt. Åt en mycket uppskattad middag min älskade hade gjort. Oxgryta med ris. Sen hoppade novalie in i badet med miste och lyckan var total för henne.



Blev en lång natt igår. Gick ner till Becky vid kl 02 och väntade på att valparna skulle ploppa ut från Bella. Så vi hängde i hennes soffa kollade på poker tuneringar och var ute och sprang som bara den med Bella. Kl 4.30 blev jag trött och ville ha lite sömn innan man skulle upp och titta på valpningen. Nä såklart kom dem när jag låg och sov. och det blev 2 små svarta sötingar.

Nu ligger jag i soffan igen kollar på mina serier och bara älskar att pretty little liars har börjat igen.

Nu en cola och lite natta luft.

Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela