sandraola.blogg.se

Everything has a new begining

Känslan....

Publicerad 2014-01-23 19:18:12 i Allmänt

Jaa... Känslan är verkligen underbar. Tro det eller ej med detta "dumhuet" denna osmarta och puckade brud (enligt vissa) Har kommit in på validering :D Så den 10e feb sätter man sig i skolbänken igen. Och i Malmö dessutom. 
Underbrara känsla att komma in på utbildningen så snabbt när man sökte igår morse sen riger dem idag och säger att jag börjar den 10e feb. Jag bara OMG!! Jag känner mig så jävla bra, så jävla bäst!! Nu händer det fantamaj grajor hela tiden. 
 
Först nu den 3e feb släpper den första och största stenen.
Sen nu den 10e feb släpper den andra stenen.
 
Kan fan inte beskriva känslan med ord.. Man måste ha den för att kunna känna den. 
Och jag är så jävla glad att jag har så många som verkligen bryr sig och gör mig stark som får mig till att ge mig tusan på att jag skall klara detta. Hur mycket jag än har att tänka på, hur mycket jag än har att göra så kommer detta äntligen gå vägen. Mitt liv kommer att förändras på båda planen. SKÖÖÖNT att göra något med sitt liv. 
Finns ju dem som inte gör det. Synd om dem. haha* Men jag... Ja jag är fan fördjävla bra asså!!
 
Nog om att sväva på fluff-molnen. 
Idag blir det hårdträning här hemma. Har min första match på Lördag i Teckomatorp. Och vinna på hemmaplan måste man ju fan göra annars är man kass. *nu skall jag nog inte säga för möed* haha*
Kommer bli jätte skoj. Har ju mina underbara familj vid min sida. Syster Emmelie, Syster Carolin, Kusinen Sabina, Plast-mor Anna och så klart den stolta Pappsen Danne. 
 
Nu nog om detta. Bjuder på en skojsig bild som bara är så jävla kul. Min Humor!! haha*
 
 
Ha en fortsatt trevlg helg alla fina. <3
 

Kommentarer

Postat av: Kvartettmamman

Publicerad 2014-02-28 10:27:05

Vad är det för validering? Vad händer efter valideringen? Nyfiken mamma undrar...

Svar: En validering är en form av utbildning där du tar din erfarenhet från arbetslivet in i dem olika kurserna du läser för att få en komplett utbildning. Detta är på gymnasial nivå.
sandraola.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela